Bloggintresserade

fredag 31 december 2010

Målning

före
efter
måste bara visa
bilder före/efter,
på hur det blev
med målningen
av köksbord
och stolar...
det är väl det jag är mest nöjd med
det jag har gjort
nu på slutet... 

Målade köksbordet och 14 stolar
ni före jul...
vi blev jättenöjda...
det blev så ljust och fint i köket...
det behövs minsann nu...

fast jag skulle ha haft en bättre färg...

är det någon som kan ge förslag på någon
bra färg som är matt och sitter bra?

för jag får nog bättre på det hela i sommar
när jag kan ta ut stolarna och bordet....

mellandagarna hos oss har gått i magsjukans
tecken.....

så vi har inte kunnat vara ute och åka tefat
 i bräntebacken som vi hade tänkt
när det nu blev varmare ute...


två små sjuka barn som fått dricka
proviva blåbär och äta blåbärspure...

men dom är väl för goa.....???!!!

Ha det gott alla vänner !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar