Bloggintresserade

fredag 25 februari 2011

I brevlådan


Det kom ett brev i brevlådan.......
det var dom här fina porslinsrosorna från Blommingville.....
vann dom hos Mies Mirakler.......
Nu sitter dom så fint på vårat kylskåp.........

Vinterstyling i vårt sovrumsfönster,
jag gillar verkligen dom här fina urmysiga västerbottniska vittra, som textilkonstnär Annalena Edman-Ylvén formgivit.......

Det gröngråa trollet är en Bukowski........


Nu sitter häxan tillbaka i fönstret, köpt på HEMSLÖJDEN, vet tyvär inte vem som formgivit den........

JAG BARA ÄLSKAR DOM HÄR FIGURERNA.........

skulle kunna ha huset fullt.......



Var ute på långpromenad med hundarna nu på morgonen, först gick vi efter sjön.
Vi fick gå i djupsnön efter halva vägen, TUNGT, Pyttan fick jag bära........
sen gick vi ner till havet för jag tänkte gå den vägen hem, men vi fick vända för det var rätt stormigt och snövägg........så vi fick gå skoterspår i skogen istället......
skönt var det i alla fall.......

Nu ska det städas, bara lite, för sen ska jag gå upp till Lottas rum och försöka få in hennes grejer från Eddies rum, det är en hel del.........


Ha en härlig och mysig fredagskväll med mycket gotta.......för det ska vi......


1 kommentar:

  1. Så bra at magnetene kom frem hele til deg :) Artig å se de på bloggen din. *♥*

    SvaraRadera