Bloggintresserade

fredag 1 april 2011

Nytt Pyssel....

Fick ju presentkort av 2 av mina döttrar när jag fyllde år..........så nu har jag varit och handlat lite nytt pyssel........så ni lär väl få se nå nya grejer så småningom.............har lite ideér i huvudet på något nytt prjekt..........har bara inte riktigt räknat ut hur jag ska göra för att få det som jag tänker mig det........så det kommer att bli lite exprimenterande här framöver med det...........det är därför jag bland annat köpt ullen..........fast jag tror att jag kommer att behöva köpa mera.......

Köpte lite nya glaspärlor oxå......... vita och röda i olika format........och lite annat smått och gott... 
Fabrikens tisdagstema var BLOGGHÖRNA...
har ingen....min dator står på sängbordet........sen sitter jag oftast i sängen med den.............bullar upp kuddar......för att sitta vid ett bord funkar inte för värken...........men att sitta i sängen funkar oftast.....och när det inte funkar stänger man ner och lägger sig och vilar.....vilket händer minst 1 gång om dagen...

Ha en underbar dag

4 kommentarer:

  1. Så gøy med masse ting å lage noe av, det blir spennende å se hva du tryller frem av dette :) *♥*

    SvaraRadera
  2. Så bra att du fått användning för presentkortet nu mamma. Det såg ut som att du fick en hel del för det!

    Och ha en underbar dag du med!
    Kärlek

    SvaraRadera
  3. kul me pyssel,spännande att få se resultatet:))ha en bra helg/kram

    SvaraRadera
  4. Älskar att pyssla - när tiden finns.
    Kika gärna in hos mig, jag har en liten utlottning.
    Ha en fin dag!

    Kram Emma

    SvaraRadera