Bloggintresserade

måndag 12 september 2011

Ännu en måndag

Imorse kom Lotta och Eddie in med frukost till mig.....
så underbart rart....
 Stjärnklematisen har börjat sätta fart nu uppför trädstammen....

 Så här ser våran humle ut nu, den har brett ut sig över marken. Myyyyycket, eftersom jag hade för små stöttor åt den i år.....

 Dom gamla störarna blåste sönder i förra årets höststorm....
 Det ser så läckert ut.........
över min stenbeläggning som jag började med i våras......

den är långt ifrån klar, men skam den som ger sig.....

får se om jag orkar gräva något mer i höst.....

Våra kinesiska tomater...
dom är urgoda, riktigt smaskiga......
 Fick en planta av vår gulliga granne.....
den ser inte mycket ut, men tomaterna är det inget fel på............
smaskens


Blommar så fint med sina vita blommor i köksfönstret....


 Nu har den fått komma in och glädja hos i köket, istället för i trädgården........

Tina gjorde sig en vitaminbomb av äpplen, raberber, blåbär och äppeldricka när hon kom hem från skolan........

Ha det gott!!!
Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar