Bloggintresserade

tisdag 19 februari 2013


Hejsan hoppsan!
Här var det länge sedan man var.....
Har både varit sjuk länge, plus att det hänt saker i släkten som gör att jag inte riktigt haft tid....

Jag har dessutom svårigheter med att överföra mina bilder från min mobil som jag lagt in på datorn,
bloggen vill inte ta emot dom tydligen, även fast det är en JPG-fil, vad göra!!!!!?????
Är det någon som kan hjälpa mig, som vet.

Eftersom jag varit en del på resande fot har jag bara använt mobilen att ta kort med, systemkameran har varit här hemma.

Så om någon har tips om vad jag ska göra , skriv......

Kramiz Kicki

2 kommentarer:

  1. Hej! Lägg bilderna på datan och gör dina inlägg på Google Chroma, funkade för mig! Internet Explorer beter sig konstigt på Blogger!
    Har det bra och hoppas du lyckas!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera