Bloggintresserade

lördag 25 september 2010

Familjehelg

Min man och dotter Magdalena lurade mig ordentligt i onsdags. Jag hade kvällen innan sagt hur mycket jag längtade efter dottern och barnbarnen Otilia och 7 veckor gamle Birk som vi inte fått träffa än. Min man sa att han skulle hjälpa en god vän med en catering på onsdagkväll ( han är kock min man), så jag och barnen som var hemma gjorde varm choklad och satte oss och myste tillsammans och såg idol.
Och då stiger han in i rummet med en babylift, dottern och Otilia, jag tror inte mina ögon, jag bara stirrar, dottern sa att min min var obetalbar.
Det var en GLAD ÖVERRASKNING. Att äntligen få se senaste underverket i familjen.
Sen på fredagkväll kom äldsta dottern med familj hit, med barnbarnen Molly och Charly.
Så på fredagkvällen var nästan hela familjen fulltagen, Jag; gubben min; äldsta sonen Mathias; Josefin med maken Jim och barnen Molly och Charly;  Magdalena, tyvärr var inte hennes sambo Oskar med, barnen Otilia och Birk; Jasmine med sambon Robin; Kim, utan pojkvän Måns; Tina och Lotta; Jon-isak och Eddie var hos sin pappa.
Så det här blir en härlig hösthelg med familjen.
Ha det gott alla goa människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar