Bloggintresserade

onsdag 22 september 2010

Kaos

När man sitter och tittar på alla dessa härliga bloggar så får jag ändå alltid en tanke, är det bara hos oss som det alltid ser ut som en orkan gått igenom huset.
Okey att vi är 7 personer som bor här, 2 hundar och 6 katter, men ändå. Måste jag städa innan jag tar kort och visar hur vi har det? Jag tycker att jag plockar och plockar . Men vi har alltid nåt projekt på gång, eller att det ska bytas möbler, städas ur nå garderober, gå igenom bokhyllan, för att jag har fått för mig att jag ska ha en annan ordning på böckerna än den jag har, så då ligger det högar med böcker på golvet nån vecka innan jag hinner det färdigt.
Sen har jag hundra ideer om vad jag ska göra, måla om möbler, måla tavlor, brodera monogram på hissgardin som jag håller på att sy till köket, klä om en fåtölj, osv. osv.
Plus allt annat man vill göra i trädgårn nu inför vintern, det man inte hann under sommaren, det blev ju sån fin sommar, så vi har njutit av solen och jagat ogräs i rabatterna.
Här är vi och fiskar, det var en jättehärlig dag.

1 kommentar:

  1. Saknar surr stunder känner jag...hur hinner du med allt, eller är det allt som hinner med dig ?
    Kram gummsan :-)
    //Ewa

    SvaraRadera