Bloggintresserade

fredag 30 december 2011

 Idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig...

skulle städa och ta bort lite julpynt och pynta för nyår,
men jag kom inte upp ur sängen idag,
så det har varit sängläge med värmedyna och spikmatta och mer medicin....
men så är det ibland....


 Nya tag imorgon förmiddag...

vi ska ju inte ha någon nyårsfest, utan i år är det bara vi och fyra barn här hemma...

så det blir en mysnyår med Pommac och mycket god mat och desserter,
som gubben och Tina gjort idag...
 Idag kan jag visa den otroligt söta lilla Vincent som hålls av gubben min,
han är hans "gammorbror", alltså det är hans systersonson.....
Så underbar,
ett nytt litet liv....


Idag skulle jag vilja visa mitt barnbarn som fyller 2 år,
men tyvärr har jag inte fått träffa henne och hennes syster på 1 år,
det gör så ont i hjärtat att inte få se dom växa upp,
mormors flickor....
som jag längtar så otroligt mycket efter....

Alla skriver sina årskrönikor om hur 2011 varit,
och det har varit ett härligt år men även en del sorgligt,
men det är ju livet....

Snart börjar ett nytt år och då får vi börja om,
vissa ger väl något nyårslöfte , men det brukar vara svårt att hålla dom, 
så jag ger inga.

Om man har tänkt sig att börja motionera så har jag ett bra tips här;
 " Här är en övning för att hålla dig i form:
                                  Upp....
                                  Ned....
                                  Upp....
                                  Ned....

Så tar vi andra ögonlocket..." fniss, fniss

Underbart...
passar mig perfekt idag...

Ha en fortsatt härlig kväll...
Nyårskram

Kicki
                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar