Bloggintresserade

onsdag 15 februari 2012

Gardinerna


till Lotta är äntligen färdiga,
plommonlila,
sydda av halvpanama....

Lotta blev jättenöjd...
Åssa hade jag lite tyg över efter det jag sydde gardinerna till köket...

så nu ser det inte så rörigt ut.....

Jag gav mig själv ett nyårslöfte att börja träna lite styrka och det har jag gjort, powerwalk och så har jag börjat träna från Paulo Robertos bok, "En kvart om dagen"...
funkar jättebra,
har redan börjat ge resultat...
både på vågen och centimeter runt magen.

Jag var ju på en 50-årskontroll på hälsocentralen och då hade jag för högt BMI och för mycket runt midjan.

Så nu hoppas jag att jag ska orka det här........

Kramizar Kicki

1 kommentar:

  1. Fine gardiner til Lotta, og pent ble skapet med blonder:)
    Lykke til med treningen, jeg har også høy BMI, for mye rundt midjen og er over 50.....så skulle vel ha trent mer:)

    klem fra Trine:)

    SvaraRadera