Bloggintresserade

måndag 20 februari 2012

 Lotta & Tina har tryckt på örngott åt sina systerbarn...

Vi är så lyckliga idag för i morgonbitti kommer Magdalenas familj upp från Landskrona,

vi har inte träffats sen i somras när vi var ner till dom.

Åhhhh, vad stora barna ska ha blivit,
Birk går nu och har börjat prata och Otilia som inte velat prata i telefon på hela hösten,
så nu kanske hon vill prata med en....

Däremot har jag en STOR SORG,
min ena dotter med familj har sagt upp bekantskapet med oss,
sen ett bråk mellan henne, hennes make och mig.
Så vi har inte fått träffa våra två banbarn på över ett år,
och hon har inte tagit emot presenter som vi skickat till barnen.
Hon har verkligen krossat mitt hjärta,
jag längtar så otroligt efter dom.
Igår när jag var på gudstjänsten tände jag ett ljus för min dotter och hoppas att hon har det bra och är lycklig....


Lotta tyckte det såg så roligt ut när vi satt allihop och läste tidningen,
 så hon kunde inte låta bli att föreviga oss på bild....

Idag lyser solen efter helgens snöstorm här uppe i norr...
så snart ska jag, hundarna och stavarna ut på långpromis och njuta av det vackra vintervädret....

Sen ska det städas och plockas bort allt onödigt som står framme inför storfrämmena som kommer....

Kramizar Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar