Bloggintresserade

onsdag 12 september 2012

skåpen klara....

Äntligen är jag färdig med skåpen,
idag gjorde jag det sista, 
tapetserade invändigt....

Tv-bänken är oxå klar,
sköööööööönt,
då kan man börja städa undan lite i rummet,
både dvd och VHSfilmer ska in i skåpet,
hoppas bara att jag får in allt...

Bokhyllan är även den klar,
så nu får man börja fylla den och ta ut den andra....

Nu skulle man bara få börja med resten,
tak, väggar och golvet,
men som sagt Rom byggdes inte på en dag.

Och jag är inte klar med fönstren än,
hoppas bara att jag ska hinna innan snön kommer...

Hann faktiskt ut en joggingrunda med Donna innan middagen, det blev 9,5 km, häääärligt!!!!

Ikväll var jag på första bokcirkeln för den här terminen, kul.
Det var så kul att få träffas igen, har saknat gruppen.

Höstkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar