Bloggintresserade

onsdag 10 oktober 2012

Gubbseleforesen i Vilhelmina

tog dom här när jag var ute sprang på en väg som jag aldrig tidigare varit på....

Det var helt enkelt underbart,
sprang nästan 2 mil.









Hängbron fick jag oxå springa över 2 gånger.

Jag är så glad att jag unnat mig nya löparskor,
känns som man flyger fram...

Har varit jättedålig på att blogga under en tid nu,
har bara inte orkat,
våren och sommaren har kommit ikapp mig,
men här hemma börjar det forma sig till hur jag vill ha det, fast för dom oinvigda ser det nog ut som bara ett kaos,
men jag och barna har inte bråttom.

Förra veckan var jag på anhörigvecka i Vilhelmina,
det var bland det mest fantastiska jag varit med om,
även väldigt jobbigt,
mycke känslor....


Kramar Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar