Bloggintresserade

tisdag 18 januari 2011

45 minuters....

härlig träning i bassängen på NUS...
Åhhh vad jag har saknat detta...
Kommer nog att ha träningsvärk imorgon,
körde lite hårt tror jag...
Tänk om man fick börja varje morgon så...
Vilken lisa för kroppen och själen...

När jag kom hem tog jag hundarna och kameran och gick en långpromenad...
kan nog behövas efter simpasset...
Strålande sol och bara -5 grader ute...
Kan det vara bättre...????


Älskar verkligen när det är rimfrost i träden och solens strålar ligger på...

Så här kommer några bilder på träd...
blå himmel...





I det här huset skulle jag vilja bo...
det är så tråkigt att ett så fint hus ska stå tomt...

slöseri.....
Våran fina kyrka....
Tycker det är ganska läckert med den fina byggnad som kyrkan är och så fodersilons lite råa cementbyggnad bakom...
verkligen kontraster....

Ha det gott alla goa människor....


2 kommentarer:

  1. nydelige bilder fra en flott dag:)

    Fin kveld ønskes deg fra Trine:) Klem

    SvaraRadera
  2. verkar som en härlig dag:))vilket fint hus som stod tomt.....-synd,det var fint.
    Hoppas du klarar dig från träningsvärk:)kram

    SvaraRadera