Bloggintresserade

torsdag 3 mars 2011

Det knoppas!!!

 Nu börjar ääääääääntligen äppelträdkvistarna slå ut, det är ju några veckor sedan jag var ut och knippsade några....
 Titta så vackert några kvistar kan vara.....
med det gröna, sköra som börjar slå ut....
Jag njuter.....
Tänk att våren är på väg....
Städade här hemma idag och fick för mig att jag ville ha lite mera färg....
Eftersom köket går lite i rött, fick det bli dom rödblommiga bordstabletterna den här gången....
Jag gillar dom....
några röda ljuslyktor.... 

Mo-mo´s bibelbord fick likadana
bordstabletter som köksbordet, och en röd kruka med videkissar.....

Hääääärligt......
Har flyttat om en hel del i köket....
här en annan konstellation....

Tuppen har fått komma fram.......
han står där och ser bara vacker ut.......
 Jag gillar att använda konservburkar som ni ju vet.....
gärna till krukor....
och så lite tårtpapper......
inte så pjåkigt tycker jag......
Har så lite blommor, så enen har fått leva kvar, än fast julen är slut för länge sedan.....
Koskällor får också pryda köksfönstret.......

Fåglarna har verkligen fått vårfnatt, det är så härligt att höra dom när man är ute med hundarna.....
deras kvittrande och sjungande....

Ha det fint där ute i vårvädret.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar