Bloggintresserade

onsdag 2 mars 2011

Klädförvaring...

Fabrikens tisdagstema är klädförvaring.......
Eftersom vi inte har så många garderober här nere gjorde jag om det gamla pannrummet till klädkammare.
Den hade blivit till ett skräprum efter det att jag dragit in fjärrvärme för några år sedan.


Så en dag för cirka 1 år sedan slängde jag ut allt skräp som vi bara slängt in där.
Sen målartvättade jag allt.
Målade tak, väggar och golv vitt...
Ställde in en stor lagerhylla för tröjor och byxor....
2 höga byråer till trosor, kalsonger, sockar, träningskläder osv.....

Den hade gärna fått vara lite större,
så att man hade fått in några hyllor till....
så att man slapp ha skridskor och annat på golvet i IKEAkassar.....

Sommarskor i en väldigt ful plastlåda, hoppas på att hitta en fin gammal låda så småningom....



Några av mina väskor och lite halsband.....
ska väl upp fler hängare så att jag får hänga upp alla de som ligger ute i uthuset.....
De flesta av gubbens skjortor hänger i en garderob i vårat sovrum,
men några hänger även här.....
Det är tänkt att vi ska gömma väggen bakom ett tygskynke...så man slipper se alla elskåp.....

Den fina dopklänningen som alla barnen plus 2 av barnbarnen burit har förrut hängt i vårt sovrum, men katterna fick för sig att man skulle leka i den....
Ha det gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar