Bloggintresserade

torsdag 21 juni 2012

Blå blomma

Såg så vackra blommor i skogen när jag var ute med hundarna...


är det någon som vet vad dom heter????


Har inte orkat uppdatera här på bloggen så mycket nu en tid....


Det har hänt det som inte fick hända. 
Jag och min älskade "gubbe" har separerat.
Den jag trodde att jag skulle dela resten av mitt liv med....


Så orken till att blogga har inte funnits,
har mest varit ute i trädgården och hållit på,
för då slipper jag tänka så mycket,
och det är så skönt att jobba hårt...


 Så har jag städat upp garaget,
rensat ut ordentligt...
Börjat packa ihop "min gubbes" saker,
Vårt gemensamma hem som nu ska splittas och delas upp,
inget blir sig likt igen...


Ingen att dela LIVET med längre...
det är jobbigt...


Det är nog inte meningen att jag ska leva ihop med någon annan än mina underbara barn,
tur jag har dom och mina barnbarn...


Har man misslyckats ännu en gång så får man nog 
vara ensam...


Nu har jag berättat vad som hänt...


Kram Kicki  











1 kommentar:

  1. Tur du är stark <3
    Massor av styrkekramar /Jessica

    SvaraRadera