Bloggintresserade

tisdag 26 juni 2012

Mitt sovrum

 Hittade min gömma av kläder från när jag var liten.......


Strök dom igår kväll...




 Dom här småskjortorna har min mormor sytt....
 

 även det här fina förklädet är hemmasytt,
har ett rött också någonstans....
En gammal vuxenblus,


funderar på att göra något roligt collage av alla dessa fina kläder.... 
Och en liten söööööööööt babymössa...
 Har satt upp dessa två mjölkbackar på väggen i mitt sovrum...


har tagit ner mitt skrivbord till sovrummet och ska göra pysselhörna där istället....


 Så då kan jag pyssla på nätterna när jag inte kan sova....
utan att störa barna...


I helgen ska jag och tjejerna flytta runt lite sängar oxå...
Jag tycker att min säng tar för stor plats i mitt sovrum nu när jag även ska ha  pysslet där...


Har tapetserat bordsskivan och lackat det....
har även målat på sidan och ska sätta tapet även här,
ni får se när det är klart...


Nu har jag snart packat ihop min gubbes alla saker han ska ha,
har bara vardagsrummet kvar att göra.


Så nu har jag börjat flytta om möbler, lampor och saker som jag har kvar.....




Idag var vi 11 stycken runt matbordet,
det är alltid lika roligt att se hur många man är...


Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar