Bloggintresserade

fredag 29 juni 2012

Kimsan 19 år!!!

Ja idag var det fest igen i huset...


Kim fyllde 19 år....
Hipp Hipp Hurra för dig idag.......


så idag var vi 14 stycken runt middagsbordet... 



 Orkar inte duka så fint just nu,
så nu får även kastrullerna stå på bordet även vid fest....


Har ju packat ner "gubbens" grejer, så det blir att komplettera upp köket senare, fattas en del grejer nu....
Jag bjöd på ugnsstekt kycklingfilé med ris, currysås och grönsaker,
goooooooott var det i alla fall.....


jag har ju varit så bortskämd med att "gubben" gjorde nästan all mat,
kock som han är....


 Födelsedagbarnet självt....


min stora lilla tjej.....
vad jag älskar dig....


I present fick hon av oss ett barbord med fyra svarta stolar,
ett som hon velat ha till sin nya lägenhet som hon och sambon flyttar in i om en månad...


Hon blev jätteglaaaaad!!!!




 Den bästa tårtan i världen,
marängtårtan....


helst när man är många...
Lotta hade gjort chokladbollar...
Kvällen avslutades med dopp i badtunnan,
vi tryckte ner oss allihop där utom Birk och Lotta...


En underbar dag igen med min kära familj...


Sommarkramiz Kicki

1 kommentar: