Bloggintresserade

måndag 2 juli 2012

Helgen

 I helgen har det bara varit jag, Jon-isak, Tina, Kim och André hemma...


Lotta och Eddie följde med sina kusiner hem, så dom åkte buss alla fyra på fredagskvällen...


Vi som var hemma blev bjudna på middag hos dotter Magdalena och Oscar...


Så vi hade en trevlig fredagskväll hos dom, åt och drack gott... 
Gjorde Pizza på lördagskvällen, och när jag ska stoppa in den i ugnen så har den slutat fungera.....kuuuuuuuuul, så vi fick gå till sonen och låna hans ugn, så där blev vi kvar och tittade på film....


Idag har jag möblerat om i mitt sovrum,
så nu har jag en enkelsäng, mitt sovrum blev så mycket större och det behövs eftersom jag har pysselhörnan här.......
hann inte riktigt färdigt,
det är mycket kvar av pysslet,
och så ska ett skåp och en gammal symaskin med bord målas.....
Tina tog min säng, Lotta Tinas och jag Lottas....
dessutom möblerade dom om i Lottas rum oxå, det blev riktigt bra.........
Tina har en del kvar att göra oxå.....


Bilder på allt detta kommer när vi är färdiga....


Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar