Bloggintresserade

onsdag 18 juli 2012

Fynd...

Hattasken jag köpt från bloggbutiken  Fågel Blå...


Nu har jag köpt två stycken från henne...


Ska göra om i hallen,
ta upp dörröppningen där in till vardagsrummet och istället sätta igen den från köket för att få mer skåpplats....


Har fått ett köksskåp i furu som jag ska måla och shabby chica till.....


Den här fina gamla boken köpte jag oxå...


Vet inte än om jag ska tapetsera med den här uppe på dörrarna i hallen....


dörrarna in till barnen... 


Visst är den fin???

Vill så gärna göra något fint av den,
den är från 1896...

Idag blev det sängläge,
kroppen sa ordentligt ifrån,
orkade inte vara uppe alls...

Tur att barna själv kan göra mat...
Däremot blir det inga långpromenader
för hundarna sådana här dagar...

Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar