Bloggintresserade

fredag 13 juli 2012

Kreativiteten flödar i vårt hus

Flitens lampa har lyst här hemma idag....


Har äntligen gjort skåpet färdigt ... 
Har klippt och klistrat
från gamla tidningar både invändigt och utvändigt.... 
Även hyllorna blev klädda med tidningsurklipp,
både över och under....
sen har jag lackat för att få en hård yta.... 
 Tjejerna har först målat sina anslagstavlor och Lotta även sitt sminkbord och sen målade dom var sin tavla...


Lottas rum,
tyvärr inte så städat just nu.....
och inte alla gardiner, för dom ligger i tvätten på grund av småkatterna har varit framme.... 


Tinas rum...


hon tog ju min säng och så här blev det....



 Hon fick ett nytt överkast idag som vi skickat efter från Jotex och det var även två kuddfodral för 99 kronor,
hon blev helnöjd.....
Hämtade ut ett paket som kommit....


har köpt från bloggbutiken "Fågel blå" denna resväska som nu har blivit min ullförvaring och ligger ovanpå mitt nygjorda skåp.......



Det ser så snyggt ut,
jag är helnöjd....


köpte fler saker därifrån,
men har inte fotat dom än, bilder kommer imorgon... 

ungarna fick för sig att vi skulle ha något go´fika
sent på kvällen och eftersom ugnen är trasig så
var valet inte så svårt,
chokladbollar fick det bli,
GOOOOOOTT!!!
det satt som en smäck...

Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar