Bloggintresserade

fredag 6 juli 2012

Vackra pelargoner...

Mina nya blommor i ett av köksfönstren.....


denna härliga pelargon...
vit med lite rödrosa nyanser...


vad kan man mera begära...


lyser upp så vackert där den står i en "rosa ljung"kruka... 

Och naturligtvis blev det helvita oxå...


så oooooooootroligt vackra....


det kommer nog att bli fler av dom... 
Jag har ju ett till fönster,
men just nu ligger allt nere i det....


där står "gubbens" blommor som han ska ha när han får egen bostad...


Åsså ska jag sy mina vita hissgardiner när jag fått ordning klart i mitt sovrum....
hade ritat upp ett monogram som jag skulle brodera på gardin med mitt och "gubbens" initialer,
men nu får jag rita om det så att det bara blir mitt...


Idag var jag och joggade nästan 6 km och hade både min hund Donna och dottern Kims hund Tyson, 1 år med...
Det gick över förväntan, behövde bara stanna för pooopet och när jag var ner till sjön för att dom skulle få dricka vatten...


Ikväll har jag grundmålat det stora skåpet som ska stå i mitt sovrum...
behövs för alla mina pysselprylar...
vit blir det naturligtvis...
Ha det gott!!!


Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar