Bloggintresserade

torsdag 26 juli 2012

 Började dagen med att jogga 7 km med hundarna och styrkegympa....


Sen har jag och äldsta sonen hållit på med fönstren hela dagen,
skrapat, målat och kittat...


det blir så himla bra...
 Donna har bitit sönder mitt fina gamla överkast,
igentligen ett gammalt täcke,
så nu fick jag hitta på något sätt att laga det på ett fiffigt sätt...
 Så jag har tagit linnetyg som jag klippt som hjärtan och sytt ihop 3 olika storlekar och blött dom sedan och låtit torka innan jag sydde på dom...


men det blir en ganska lång rad av hjärtan....


Kim bakade kladdkaka som vi fick som
kvällsfika.......göööött!!!

Helgen har varit väldig tung,
det hände något rätt jobbigt i familjen...

sen har jag varit väldigt mycket sängliggandes
nu på slutet,
antagligen blir det för mycket för mina axlar
när vi håller på med fönstren...
men det får man ta,
det måste göras och sen är det ju kul...

Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar