Bloggintresserade

onsdag 4 juli 2012

Fortsättning på sovrum

Har fått upp en till hylla,
denna är ovanför skrivbordet och konservburkarna är fulla av rivna tygremsor som jag har till mina traskronor....
men det finns fler,
så jag kommer att behöva en hylla till antagligen...


Idag var jag, Tina & Kim på stan och köpte lite smått och gott som behövs hit hem nu...


Orkade inte börja med att sätta upp något av det som jag köpt, det blev sängläge, jäääääääääkla kropp som inte vill det jag vill.....


Var och klippte mig igår, kort, kort, så allt det svarta är borta och imorgon ska det bli en ny färg....


Bort med det gamla och in med det nya....
har gått ner rejält i vikt dom här veckorna,
inget ont som inte har något gott med sig...
fast inte det trevligaste sättet att gå ner i vikt på...


Försöker att inte tänka så mycket,
försöker hålla mig sysselsatt så mycket det bara går,
annars känner jag mig bara sååååååååå misslyckad...


Jag verkar inte fixa det här med att vara två,
men det har hänt så mycket i vårat förhållande...
så det verkar som allt det gjorde att vi bara for längre och längre ifrån varandra och att vi inte delade liv längre....eller nåt sånt...


det är skönt att få skriva av sig sina tankar,
men jag ska inte bli för privat...
det får jag nog hålla för mig själv, 
även fast jag vet att det borde få komma ut på nåt vis...


Jag vill oxå vara lycklig och ha någon att dela livet med, jag vet att jag har barnen, men dom har ju sina liv, fast jag har ju fortfarande 4 barn som bor hemma.....


Usch vad det här blev allvarligt...
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter...


Ha det så gott!!!


Sommarkramiz Kicki 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar