Bloggintresserade

söndag 26 augusti 2012

Kaos i vardagsrummet

 Fick en låda på posten full med roligheter....

Nu ska jag bara plantera alla dessa raringar,
de flesta med vita blommor....
Vårat vardagsrum ser ut som ett slagsfält....

men det börjar ta form och jag vet hur det ska se ut när det är klart....
Vissa möbler ska bäras ut och andra har burits in....

har lite möbler kvar att måla,
bokhyllan och det som ska bli rumsbord....
 Har även köpt nya överdrag till soffan och fåtöljerna,

åsså har jag äntligen min röda soffa tillbaka i rummet...
Nya gardiner ska sys,
även en fotpall ska göras...

och sen blir det säkert lite kuddfodral och annat smått och gott...
Slocknad stjärna i min älsklingssoffa....

väggar, tak och golv ska oxå målas och funderar även på om jag ska tapetsera halvvägg....

och göra en fusk herrgårdspanel med masonit och lister,  jag vet hur jag vill det ska se ut, det är bara att jag måste fundera lite på hur jag ska få till det....

Är det någon som har någon ide????

Vi kämpar på med fönstren och det blir så snyggt både ute och inne, men som sagt tar det en väldans tid.   Framför allt genom att jag blir sängliggandes stup i kvarten, värke gillar inte fönstermålandet....

Höstkramar Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar