Bloggintresserade

lördag 11 augusti 2012

Nya fynd

 Målar jag inte fönsterbågar/karmar,
så målar jag skåp.....

har fått två skåp,
ett som ska stå i köket och ett hörnskåp som ska stå i vardagsrummet...

Det är därför som jag inte skrivit på ett bra tag, vi håller på med detta maratonjobb,
som det är att renovera fönster och fönsterkarmar...

Jag har stor hjälp av äldsta sonen,
han är verkligen guld värd...
 Har hunnit med en runda till våran second-handbutik och fyndat lite för billig penning...

två lampskärmar,
en virkad gardinkappa,
en tvättkorg.


 En fin gammal lampfot,
som ska stå i mitt sovrumsfönster när det är klart....
Donna kollar in den....
Och en skomakarskärm som ska hänga i hallen.

Jag har en gammal lamphållare som jag ska sätta på den...



Åsså försöker jag jogga så ofta kroppen orkar,
nu är vi uppe i nästan 1 mil varje gång vi är ute jag och hundarna....

det är så skönt att få springa bort lite tankar,
livet har kommit in i en ny lunk för mig och barnen,
vi börjar få till det riktigt bra....

Vi mår bra och alla hjälps åt med allt...

Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar