Bloggintresserade

fredag 17 augusti 2012

Möbelflytt

 Jag och barna har flyttat runt lite möbler,
matsalsbordet och stolarna har vi ställt i köket....
köksbordet står just nu i garaget för att vi ska kunna stå där och måla fönstren istället......
soffan har vi skruvat isär och flyttat ut i uthuset för vi ska ha andra soffor...... 

medans jag och Donna var och joggade igår hade tjejerna bakat kolapaj som vi hade till kvällsfika.....himla gott!!!
Detta är våran nya familjemedlem, Labolina,
Lotta har fått henne av en go´ vän som inte kunde ha kvar henne......
hon är så söt och go.....

Igår när jag var ute och joggade började jag att fundera på orden "ensamstående och singel",
ensam stående, om man nu inte är det, jag lever ju ihop med mina barn, då kan jag ju inte vara ensamstående eller singel,
vad ska man då kalla sig???????
gruppstående, barnstående???

Sommarkramiz Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar